Leesett a vércukrod? Szedd fel!
2017. augusztus 08. írta: Diablady

Leesett a vércukrod? Szedd fel!

Üdv kedves Cukorfalatok!

Nem feledkeztem meg erről a kis cukormentes birodalmamról, csak a nyaralások miatt háttérbe szorult.

Viszont ha már nyaralás, el kell mesélnem Nektek egy sztorit, ami a napokban történt velem a nyaralás alatt: Köztudott, hogy melegben inkább lefelé mozog a vércukorszint. Mielőtt lefeküdtem aludni, megejtettem szokásos vércukormérésemet, 7 körül volt, ilyen vércukorérték mellett már nem szoktam enni lefekvés előtt.

Reggel megszólalt az ébresztőm, amire fel is keltem, de aztán újra visszaaludtam.

Testvéreimmel egy szobában voltunk, nem értették miét nem keltem még fel, hiszen én szoktam lenni az első, aki talpon van. Próbált nővérem ébresztgetni, de én agresszív lettem, hadakoztam vele, vércukrot sem akartam mérni, enni szintúgy... Ekkor már mindenki kétségbeesett, én meg mit sejtve az egészből, csak folyamatosan ellenkeztem. Megérkezett anyukám is, aki nagy nehezen belém tuszkolta a szőlőcukrot, ami után vércukrot is mértem, 3,4 volt. Mire feleszméltem, már mindenki az ágyam fölött állt rémült tekintettel.

Fontos!!!:

  • Ha bizonytalan, hogy le fog-e esni reggelre a cukrod, inkább egyél! Ne várd meg, míg leesik!
  • Reggel, ébredés után kevésbé észleli az ember az alacsony vércukorszintet. Veszélyesebb, mint napközben!
  • Amit az orvosom tanácsolt nekem: 5-6-os vércukorral ébredjek!
  • A családtagokat, barátokat, ismerősöket, akikkel éppen vagy - legyen szó nyaralásról, vagy kisebb kiruccanásról - tájékoztasd, mit tegyen, ha esetlegesen leesik a vércukrod. (pl.: szőlőcukor, narancslé, végső esetben glukagon injekció)

A bejegyzés trackback címe:

https://diablady.blog.hu/api/trackback/id/tr6612728172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása