Miről fogok írni és miért kezdtem el írni
2017. június 15. írta: Diablady

Miről fogok írni és miért kezdtem el írni

Köszöntök Mindenkit a blogomon!

Ahogy a cím is mutatja, "cukormentes világom"-ról lesz szó.

21 éves vagyok, 5 éve vagyok 1-es típusú cukorbeteg, 4 éve használok inzulinpumpát, de csak most szántam rá magam, hogy kiírjam magamból a problémákat (például: szüleim szigora a bulizást illetően, folyamatos kontroll, a vércukor értékemről való hazugság, szülinapok szebbnél-szebb tortacsodákkal...) illetve a pozitívumokat is (önbizalom, felelősségtudat, magabiztosság, elfogadás...), amik értek ez az 5 év alatt. Ezenkívül szeretnék ösztönzőleg hatni többi cukorbeteg társamra, bíztatni őket, segítsük egymást! Eleinte nehéz volt átállnom, egy teljesen új életritmust felvennem, de úgy érzem kezdek belerázódni, azonban még sok kérdés merül fel. Azt tudom, hogy mindezzel teljes életet tudok élni!

Cikkekkel és saját tapasztalatokkal fogom színezni az oldalt.

Nyugodtan írjatok, kérdezzetek, illetve a felmerülő problémákra, kérdésekre is várom válaszaitokat!

Üdv: Kiss Kriszti

A bejegyzés trackback címe:

https://diablady.blog.hu/api/trackback/id/tr3612598659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása